Kopirajting radionica
Radionica kopirajtinga koju je vodio naš poznati stručnjak Danijel Milošević za temu je imala Antomiju landing stranice. Druga radionica će biti posvećena pisanju blogova.
Radionica kao takva je to bila u pravom smislu te reči jer smo na njoj imali zadatke u kojima smo morali pisati kroz svaki segment koji smo na radionici prolazili.
Neću sad prenositi sadržaj radionice to je bilo „eksluzivno“ pravo onih koji su zbog toga došli iz Beograda, Kikinda, Inđije, Vrbasa na kraju i Novog Sada gde se i događaj odigrao u prostoru Akademskog centra zaštite životne sredine i održivog razvoja – ACZOR. Hvala im na ustupljenom prostoru u kojem se osećamo jako lepo evo već treći put.
No ukratko prošli smo kroz pisanje naslova i podnaslova, zatim benefita i društvenih dokaza tj dokaza kredibiliteta kao kao i tim koji problem rešava taj proizvod. Bavili smo se pisanjem opisa proizvoda kao ponude, zatim postavljanja poziva na akciju. Naravno prolazili smo i kroz garanciju jer oni koji kupuju su ipak često neodlučni i moramo im dati ipak odstupnicu. Na kraju bavili smo se i formularom za akciju gde i kako ih postaviti.
I na kraju slike govore više od hiljadu reči.